Unikátní nabídka

Innoo framework

Soubor metod pro vytvoření konkurenční výhody


Strategie modrého oceánu

Identifikujte co zákazníci opravdu potřebují a připravte nabídku, která udělá konkurenci irelevantní.

Řešení technických výzev

Postupujte při řešení technických problémů / výzev systematicky. Neztrácejte čas hledáním slepých uliček.

Design pro patentovatelnost

Nevyvíjejte vyvinuté. Vyvíjejte tak abyste si mohli svou konkurenční výhodu chránit.

TRIZ

„Teorie řešení inovačních zadání“. Praktická metoda poskytující celou řadu nástrojů pro zrychlení vývoje a řešení technických problémů

Inovativních principů
trendů technické evoluce
standardních řešení

Řešení technických rozporů

Má to být lehké a současně pevné. Má to být malé ale podle potřeba velké. To jsou technické rozpory, které pomáhá metoda TRIZ identifikovat a následně řešit.

Každý technický systém má svou evoluci

Rozvoj techniky se v historii opakuje. Evoluce technických systémů je vodítkem pro váš další vývojový krok.

Jak vynálezci řeší technické problémy?

Existují jasné postupy, podle kterých v minulosti vynálezci řešili technické výzvy. 76 standardních řešení poskytuje vodítka, jak vyřešit ten váš.

Školení týmu a podpora

Nedáme vám rybu, naučíme vás rybařit. Předáme vás své znalosti jak efektivně přistupovat k řešení technických problémů. Budeme pro váš tým průvodcem a mentorem.

Strategie Modrého Oceánu

Blue Ocean Strategy (BOS) je metoda, kterou vytvořili profesor W. Chan Kim a profesorka Renée Mauborgneová na základě analýzy více než sto padesáti mimořádně úspěšných podnikatelských projektů.
Na rozdíl od tradičních strategií, které se zaměřují na soupeření v přeplněných trzích ( tzv. rudých oceánech), BOS klade důraz na vytváření nových tržních prostorů (tzv. modrých oceánů). Tyto trhy nejsou zatíženy konkurencí a nabízejí příležitosti pro růst a inovace.
Cesta z Rudého do Modrého oceánu vede přes nástroje, které vám pomohou pochopit své zákazníky, definovat nový produkt, nebo stávající nabízet jiným způsobem více zákazníkům.

Design pro patentovatelnost

Design For Patentability je pokročilá metodika vycházející z TRIZ, která revolucionizuje přístup k inovacím tím, že spojuje technický vývoj s patentovou strategií již od samého začátku projektu. Místo klasického postupu „vyvineme a pak se pokusíme patentovat“ učí DFP vyvíjet strategicky s ohledem na patentovatelnost.